Digital Customer Support Specialist

Word jij enthousiast van digitale technologie, creatieve oplossingen én maatschappelijke impact? Bij Gloed zoeken we een gedreven Digital Customer Support Specialist die zichzelf inzet om organisaties de beste klantervaring te geven.

Als Digital Customer Support Specialist bij Gloed ben je de sleutelfiguur in het waarborgen van de klanttevredenheid door het leveren van (technische) ondersteuning aan onze klanten. Je werkt nauw samen met collega's van team digital om klantvragen over websites, nieuwsbrieven en administratie effectief te begrijpen en op te lossen. Door samen te werken met team digital, office en andere afdelingen, zorg je voor snelle en efficiënte oplossingen die voldoen aan de behoeften van onze klanten. Wil jij een belangrijke rol spelen in het verbeteren van de klantervaring en het succes van Gloed? Lees dan snel verder!

Over Gloed

Bij Gloed werken we met hart en hoofd aan strategie, merk en campagne. We geloven in communicatie die ertoe doet – met oog voor mensen, maatschappij en milieu. Samen maken we werk van betekenis.
We zijn een team van strategen, ontwerpers, schrijvers, projectleiders en ontwikkelaars. En we groeien. Daarom zoeken we versterking in ons digitale team. Dit alles vanuit ons mooie kantoor in het centrum van Nijmegen en/of deels vanuit huis. Je wordt onderdeel van een enthousiast en gedreven team, waarin zeker ruimte is voor een grapje of goed gesprek.

Wat breng je mee

  • Je bent klantgericht en communicatief vaardig. Je bent goed in het signaleren van klantbehoeften en weet deze te vertalen naar effectieve oplossingen
  • Je beschikt bij voorkeur over HBO werk- en denkniveau en hebt aantoonbare ervaring in de richting van customer success/customer support
  • Je hebt kennis van en affiniteit met IT-oplossingen
  • Ervaring met CMS’en, specifiek Umbraco is een pre
  • Je hebt ervaring met accountbeheer of servicemanagement
  • Je bent analytisch en beschikt over probleemoplossend vermogen
  • Affiniteit met toegankelijkheid, usability en performance
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift
  • Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar

Competenties

  • Zelfstandig én een teamspeler: je neemt initiatief, maar werkt ook graag samen
  • Analytisch en oplossingsgericht: je denkt in mogelijkheden
  • Communicatief sterk: je weet zaken helder uit te leggen
  • Nieuwsgierig en leergierig: je blijft op de hoogte van trends en ontwikkelingen
  • Betrokken: je draagt graag bij aan projecten met maatschappelijke impact

Wat wij bieden

  • Een afwisselende baan binnen een hecht en multidisciplinair team
  • Ruimte voor ontwikkeling, innovatie en initiatief
  • Werken aan projecten met betekenis
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid tot hybride werken
  • Een inspirerende werkplek in het centrum van Nijmegen
  • Een salaris tussen € 2.600,- en € 3.800,- , afhankelijk van kennis en ervaring
  • Aantrekkelijke (extra) arbeidsvoorwaarden. Denk aan een goede reiskostenvergoeding, pensioenregeling, winstuitkering, thuiswerkvergoeding en studiebudgetten
  • 27 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
  • Groeiperspectief met onze Gloed Academy
  • Gezellige borrels, een enthousiast team en voldoende traptreden om vitaal te blijven!

Interesse?

Stuur je motivatie en cv naar hr@gloedcommunicatie.nl of solliciteer via onze website gloed.nl. Wil je eerst meer weten over de functie? Bel of mail ons gerust! 

Je kunt solliciteren tot donderdag 13 november De gesprekken worden ingepland in de week van 17 november.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.