Zorg & welzijn

Verbeter je online communicatie

Als zorgverlener wilt u de beste zorg leveren aan uw patiënten of cliënten. Goede zorg begint met doeltreffende communicatie.

Gevonden en gekozen worden

Zorgorganisaties moeten marktgerichter worden. En innovatiever. Daarom stelt u hoge eisen aan online marketing: u wilt namelijk goed gevonden, maar bovenal gekozen worden door patiënten en cliënten. Goede online communicatie draagt bij aan het creëren van vertrouwen, maar ook aan de gewenste reputatie.

Digitalisering van de zorgverlening

Cliënten interactiviteit, juist ook in de zorg. Dit gaat verder dan het digitaliseren van gegevens of patiëntfolders beschikbaar maken als bladerbare pdf. Ze zijn geholpen met een digitale zorgomgeving, een app om vorderingen bij te houden of online klantenservice. De kunst is digitalisering zo in te zetten dat het de mens centraal stelt.

Wil je meer weten?

Stel je vraag aan Marco van Zomeren - Online marketeer / directeur