Kennis & Innovatie

Telkens een sprong vooruit

Kennisintensieve organisaties hebben veel te vertellen. En elk verhaal is uniek. Ze lopen voor de troepen uit, en zijn daardoor vaak marktleider in hun segment. Pionier, bruggenbouwer en 'thought leader' tegelijk. Daarbij hoort een net zo veelzeggende online uitstraling.

Alles op niveau

Door kennis gedreven organisaties hebben vaak een sterk besef van hun identiteit en imago. Daarom stellen ze hoge eisen aan hun online ‘presence’. Functionaliteit, techniek, design – allemaal hoogwaardig, bewezen en volwassen. Net als zijzelf. Goede online communicatie draagt bij aan het creëren van vertrouwen, wakkert de trots aan en waarborgt de gewenste reputatie.

Het complexe eenvoudig maken

Informatie- en kennisintensieve organisaties zijn veelal vernieuwende organisaties. Met de juiste content worden complexe vernieuwingen begrijpelijk en concreet. Niet alleen in tekst, maar ook in infographics, animaties en interactief beeld. Gloedonline helpt met de contentstrategie: alle content op het juiste moment in de juiste vorm op de juiste plaats.

Wil je meer weten?

Stel je vraag aan Marco van Zomeren - Online marketeer / directeur