Gloedonline: specialist in 3 sectoren

Specialist in sectoren van betekenis

We werken graag veel voor informatie- en kennisintensieve organisaties. Denk aan de zorg, innovatieve bedrijven, de wereld van de mobiliteit. We helpen hen zich te onderscheiden, met de juiste customer journeys, informatiestructuren en interactieconcepten. We zorgen bovendien voor relevante en interessante content op maat, op het juiste moment. We realiseren efficiency door online marketing te automatiseren met contentmanagementtools en marketingautomatisering.

Blog

5 do’s en don’ts voor een goed scorende Facebookpagina

Like-deel-en-winacties worden sinds kort afgestraft door Facebook. Ook krijgen pagina’s van bedrijven minder prioriteit in het nieuwsoverzicht. Wat moet je doen om met je bedrijfspagina toch je doelgroep te bereiken? En wat moet je vooral niet doen?

dirk-portret.jpg Dirk van Sambeeck op 07 maart 2018

Nieuwe inzichten Content Marketing & Webredactie

Donderdag 9 november heb ik, samen met Dirk van Sambeeck, mijn werkplek op het Gloedkantoor een dagje achtergelaten om diverse presentaties van het Congres Content Marketing & Webredactie bij te wonen. Hier een kort verslag van wat ik gehoord heb met diverse do’s, don’ts en de nieuwste trends!

carine-portret.jpg Carine Payens op 07 december 2017

De waarde van…verbinding

Statisch wordt sociaal, hiërarchisch horizontaal en top down tweerichtingsverkeer. Het sociaal intranet is alles wat het traditionele intranet niet is. En omgekeerd. Organisaties stappen massaal over naar ‘de digitale werkplek’. En met een reden: een sociaal intranet kan medewerkers daadwerkelijk helpen om hun werk beter en sneller te doen. En het is nog leuk ook.

marco-portret.jpg Marco van Zomeren op 19 september 2017