Gloedonline: specialist in 3 sectoren

Specialist in sectoren van betekenis

We werken graag veel voor informatie- en kennisintensieve organisaties. Denk aan de zorg, innovatieve bedrijven, de wereld van de mobiliteit. We helpen hen zich te onderscheiden, met de juiste customer journeys, informatiestructuren en interactieconcepten. We zorgen bovendien voor relevante en interessante content op maat, op het juiste moment. We realiseren efficiency door online marketing te automatiseren met contentmanagementtools en marketingautomatisering.

Blog

Hoe de Fronteers Conference mij een betere developer maakt

Ken je de Fronteers Conference? Dit jaar ben ik er op 4 en 5 oktober 2018 voor het eerst naartoe geweest. Bruisend van inspiratie en energie ben ik als developer na dit congres weer aan de slag gegaan. Ik durf zelfs te zeggen dat de Fronteers Conference mij een betere developer maakt. Waarom? Omdat ik een aantal simpele, maar ontzettend waardevolle dingen leerde. Drie van mijn lessen deel ik hier met jou.

josee-portret.jpg Josee Wouters op 24 oktober 2018

5 do’s en don’ts voor een goed scorende Facebookpagina

Like-deel-en-winacties worden sinds kort afgestraft door Facebook. Ook krijgen pagina’s van bedrijven minder prioriteit in het nieuwsoverzicht. Wat moet je doen om met je bedrijfspagina toch je doelgroep te bereiken? En wat moet je vooral niet doen?

dirk-portret.jpg Dirk van Sambeeck op 07 maart 2018

Nieuwe inzichten Content Marketing & Webredactie

Donderdag 9 november heb ik, samen met Dirk van Sambeeck, mijn werkplek op het Gloedkantoor een dagje achtergelaten om diverse presentaties van het Congres Content Marketing & Webredactie bij te wonen. Hier een kort verslag van wat ik gehoord heb met diverse do’s, don’ts en de nieuwste trends!

carine-portret.jpg Carine Payens op 07 december 2017