House of Engagement | Gloedonline internetbureau Nijmegen

House of Engagement

House of Engagement is expert in customer relations. De visie van het bedrijf is dat je klanten pas echt goed kunt bedienen als je ze écht kent. Koren op de molen voor Gloedonline, dat voor House of Engagement een nieuwe website bouwde.

mac-mockup_homepage4.jpg mac-mockup_actueel4.jpg mac-mockup_vacatures4.jpg HoE-Case-briefpapier.jpg HoE-Case-PowerPoint.jpg
logo.jpg

Betere klantervaring gewenst

De nieuwe website komt voort uit de herpositionering die House of Engagement onlangs heeft ondergaan. Hoewel het bedrijf – voorheen als CRM Consultants – al meer dan 13 jaar organisaties helpt om klantgerichter te functioneren, zag House of Engagement dat de markt die vraag om meer onderscheidend vermogen en een betere klantervaring heeft. Ook waar het gaat om online communicatie.

Bekijk de website

Customer journey

Met de website als ‘ruggengraat’ van alle communicatie, staat de ‘customer journey’ of klantreis centraal. Dit betekent dat de organisatie díe info levert waar men op enig moment naar op zoek is. En die werkelijk relevant is om de bezoeker in zijn zoekproces een stap verder te helpen.

De manier waarop de website informatie en call-to-actions aanbiedt, is daar helemaal op afgestemd. De customer journey bleek waardevolle input voor het draadmodel en het bepalen waar de juiste call-to-actions moesten komen.

Meetplan

Uiteraard installeerden we Google Analytics voor het meten van de werking van de website. Daarnaast stelden we voor House of Engagement een meetplan op. Door doelen en extra meetpunten in te stellen met Google Tag Manager, is het voor House of Engagement nog gemakkelijker om gedrag van bezoekers op de website stap voor stap te monitoren en waar nodig bij te sturen.

Online huisstijlgids

Unieke feature van de website is de online huisstijlmodule. De online stijlgids biedt de mogelijkheid om online de huisstijl te documenteren in het Umbraco cms. Met enkel een linkje naar de gids vinden medewerkers en leveranciers, zoals ontwerpers, altijd up-to-date info over de huisstijl en de laatste bestanden.

banner.jpg

De klantreis in kaart brengen

Om perfect in te spelen op de verwachtingen van je websitebezoeker is het essentieel om goed inzicht te hebben in de customer journey. Het zorgt voor een verbetering van de beleving van de klantreis en draagt daarmee bij aan hogere klanttevredenheid, meer loyaliteit en een hogere lifetime value van klanten.

Wil je meer weten?

Stel je vraag aan Marco van Zomeren - Online marketeer / directeur