AVAG website | Gloedonline internetbureau Nijmegen

AVAG

AVAG behartigt als brancheorganisatie de (internationale) belangen van de Nederlandse kassenbouw- en installatiesector. AVAG-leden zijn de beste leveranciers op het gebied van geïntegreerde teeltsystemen. Gloedonline heeft voor AVAG een nieuwe website die internationale ambities waar maakt ontworpen en gebouwd.

avag-screen-1.png avag-screen-2.png avag-screen-3.png avag-screen-4.png
avag-image-4.png

De nieuwe website brengt de AVAG-leden direct in contact met internationale kwekers, investeerders en overheden. Daarnaast is de website hét online kenniscentrum voor de AVAG-leden.

Elk lid kan zich uitstekend presenteren op de eigen (openbare) profielpagina. In een besloten gedeelte kunnen de leden onderling kennis uitwisselen. En natuurlijk is de site meertalig.

Bekijk de website

avag-image-2.png

Sitestructuur

Gloedonline adviseerde een structuur waarbij een kennisbank centraal staat met alles rondom thema’s als energie, klimaat, gewasbescherming en irrigatie. De bezoeker die meer wil weten over bijvoorbeeld klimaatbeheersing in de kas, kan op de themapagina gedetailleerde informatie en cases vinden. Vanuit elke case kan de bezoeker vervolgens eenvoudig doorklikken naar de profielpagina van een van de betrokken leden. En zo een waardevolle leverancier vinden. 

avag-image-1.png

Zoekfunctie: partner of leverancier

Bezoekers kunnen de AVAG-leden ook direct zoeken via de ‘Vind een partner’ zoekfunctie in de website. Door te filteren op thema's en vakgebieden vindt de bezoeker snel een geschikte leverancier of samenwerkingspartner. 

avag-image-3.png

Gezamenlijk ontwerpproces

Gloedonline heeft de website samen met de AVAG-leden ontwikkeld. Al vanaf het ontwerpproces zijn zij actief betrokken. Via een werkend draadmodel werd het voor de AVAG-leden direct helder hoe de website zou gaan werken. Aan de hand van dit model heeft Gloedonline de website verder ontworpen en gebouwd. AVAG kan de website zelf onderhouden met het gebruiksvriendelijke Umbraco CMS.

Online doelen meten

Als de website er eenmaal staat ben je natuurlijk niet klaar. Kloppen de aannames die je vooraf hebt gemaakt? Waar is verbetering mogelijk? Vandaar dat Gloedonline samen met AVAG vooraf een aantal online doelen heeft bepaald. Deze doelen meten en analyseren we continu met behulp van Google Analytics en Google Tag Manager. Maandelijks ontvangt AVAG een rapportage van de ontwikkelingen. 

Wil je meer weten?

Stel je vraag aan Marco van Zomeren - directeur | online ondernemer
marco-portret.jpg